Pagina (115/243)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      E a le fin questa menor bestia gità una gran flama de fuogo per la boca e con questo fuogo ela alzise l'altra bestia e sì 'nde fese tre peze, e puo' se partì e tornà indriedo ond'ela vene. E vegando questo fato tuti li frari e san Brandan parlà e dise cusì: "Vui avé abudo gran paura, mo che ve par de questo che Dio ve à lasado veder? Ben se' scanpadi de gran pericolo e sì se' vendegadi de la bestia che ve voleva devorar. Elo è granda la misericordia del Signor ed elo sì sia senpre loldado e benedido".
     
     
     
      [18]
     
      HIC APPARUIT EIS INSULAIN QUA STETERUNT TRIBUS MENSIBUS
      PROPTER MALUM TEMPUS
     
      Et andando l'oltro dì eli vete una isola molto lutan da si e molto plena de albori e iera granda e molto bela et eli, prosimando a lo lido de quela isola e desmontando zoso de la nave, eli vete la terza parte de quela bestia che fo morta da l'altra. E in quela fiada li dise san Brandan: "O conpagni, vedé una parte de quela bestia marina che ve volse devorar? E vui devorerì ela e a Dio plase che cusì sia e perzò Elo ve l'à fata gitar in tera. Sapié che vui staré qua asè in questa isola innanti che vui ve posé partir, e questo serà per lo rio tenpo che serà e tosto se torberà. E perziò ve digo viazamente: levé plu inn-alto questa nave e conduséla su la tera e andé zercando uno luogo o' che vui posé tirar lo pavion per star soto".
      Ed eli cusì fese. E como eli ave fato tuto questo, lo abado li dise: "Andé da questo pesie che sé su lo lido e taié 'nde tanto e dusé 'nde con vui che ne sia sufizienti a le spese per tre mesi e insalé ben li pezi in nave, e sapié che in questa note che vien elo serà manzado lo romagnente da le bestie salvaze". Ed eli andà, segondo como lo abado li dise, driedo terza infina pasado besporo; e abiando fato tuto quelo che lo abado li aveva dito, eli dise: "Co' poremo nui viver e far cusinato de alguna cosa senza aqua, ché nui non avemo aqua in nave e in questo luogo non par alguna fontana?


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

La navigazione di San Brandano
di Anonimo del X secolo
pagine 243

   





Brandan Dio Brandan Dio Elo Elo