Pagina (175/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et ancora dete licentia repatriandi a domino Cristoforo Scrofsten era orator a Venecia.
     
      Item, come el re cerchava di liberar el conte Zuan Batista di Colalto di l'exilio, el qual era in quelle parte, et scrisse a la Signoria.
     
      [1496 04 30]A dì 30 ditto, zonse in Augusta dal re l'orator di Ingilterra, domino Cristoforo de Ursich, venuto con 12 cavali, el qual era dispensator di helemosine fa il re.
     
      [126]Sumario di lettere di Polo Capelo cavalier orator nostro in reame,
      et di nove, da dì 19 april fino a la fine, recevute tamen di mazo 1496.
     
      A dì 19 april, scrive di Santa Agata et ricevuta qui a dì 30 ditto. Siamo zonti qui incolumes. Inimici non li basta l'animo. Siamo securi; da driedo havemo Rossi, il signor di Pexaro, Jacomazo et le zente dil ducha de Gandia. Ozi, da questo castello ho visto i campi inimichi pur di là de la Incoronata, dove erano eri. Non poteno star molto per caxon de le vituarie et per dar fine a la doana, over per nostro rispeto aciò non se conzonzessemo con il re. Ozi è zonto Vicenzo Guidoto secretario di domino Bernardo Contarini, con lettere di credenza di la majestà dil re, una al capitano l'altra a mi, el qual è stato con messer Zuan de li Moniti a Ascoli, et ivi ne credea trovar. Voleno el capitano vadi questa nocte, con li so 200 cavali lezieri a Foza a trovar il re, mia 22 di qui, perché inimici, in questi 4 zorni che sono stati forti in campagna, haveano recuperato il forzo di le pecore, e diman se dia levar con la doana et acompagnarle al passo dove dia andar ne l'Abruzo.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Cristoforo Scrofsten Venecia Zuan Batista Colalto Signoria Augusta Ingilterra Cristoforo Ursich Polo Capelo Santa Agata Rossi Pexaro Jacomazo Gandia Incoronata Vicenzo Guidoto Bernardo Contarini Zuan Moniti Ascoli Foza Abruzo