Pagina (411/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      El diodar andò a Tripoli ben visto e carezado da quel Signor. In questo tempo, el signor de Alepo, per uno comandamento ebe el castellan dil soldam, fo preso dal populo e messo in castello, dove l'è, come per letere ozi ricevute di 13 si ha. Quella terra era stà in gran remor, e nostri merchatanti stà serati in caxa.
     
      A dì 13, si have letere dil Cajaro de sier Almorò Cabriel, come Campsom Campsomì si avia fato soldam con el favor di tutti i corness (sic), e ajuto de i 4 armiragii primi de lì, tra li altri Campsom El Fi, Campsom Siemi, Zuam Belat; etiam di 24 machademi di li primi, e durò soldam zorni 3. Dapoi, i zelibi s'aveano sublevato, e combatevano el castello par cazar el ditto Campsom e mantenir el soldam. [290] Poi, per lettere in mori, si ha Campsom cazato dil castelo è reduto in campo di là dil Nilo, e avea tolto tuti li cavali de li zelibi, i qual erano serati in casa et mantenia il soldam. E Campsom era stà ferito da un vereton, chi dice da uno schopeto, in la galta; chi dice è morto; chi è vivo.
     
      E seguito il garbujo, il soldam spazò uno caschì con 1300 schiavi, el qual dovesse trovar questo diodar e condurlo al Chajaro, dove che, essendo zonto el ditto caschì a Gazera, e inteso la nova per el diodar che era in Tripoli, si à levato con quel Signor e il sig. di Gazera, e fin hora à in compagnia cavalli 2000, tra li altri 500 schiavi dil signor di Aleppo fuzidi a lui, e molti altri schiavi di condition, i qual era con Batal. El qual diodar, a dì 19 di questo, pasò da Baruto.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Tripoli Alepo Cajaro Almorò Cabriel Campsom Campsomì Campsom El Fi Campsom Siemi Zuam Belat Campsom Campsom Nilo Campsom Chajaro Gazera Tripoli Gazera Aleppo Batal Baruto