Pagina (630/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Item, per le discordie de' Fieschi con Adorni, aver posto bon ordine che domino Joanne Alvisio dal Fiescho se atendea a Recho, dove se dovea trovar i oppositi per adatarse.
     
      Item, che havendo a venir i nimici a la volta di la Riviera di ponente tolendo la volta di Brianzona, sperava non haveria effecto i lhoro disegni, per la penuria, et per esser a Vintimilia et al marchexado del Fin provisto.
     
      [437] Item, haver provisto d'armar, acadendo, de certe nave erano lì in porto, interim se atendea a l'armata se aspeta dil regno con le 9 galie dil re di Napoli.
     
      Item, dil zonzer e ritornar lì dil cardinal Santa Croce legato et oratori di Como, quali erano stati con Maximiano, qual parea tenisse la volta de Alemania, quamvis tutti i preditti havesseno exortà el restar de qui di ditta cesarea majestà, etiam el ducha per lettere; quale havea risposto voler andar a Lyndò per esser a quella dyeta, non havendo parso a ditti principi transferirse a Como, come fono rechiesti, né a Clavena, et esser cito reversurum.
     
      Item, che 'l ducha era stà fin a caxa di esso orator nostro et stato in coloquii, al qual comunicò la deliberation fatta per la Signoria nostra per i avisi et apparati contra Zenoa, et che summo opere comendò, et volse tutto replicato fusse coram i oratori confederati; et etiam lui replicò le provision fate per lui ut supra, inferendo haver immortal obligation a questo stado, qual al continuo non mancha per el comodo et conservatione sua, sperando de Zenoa omnia bene procedere, perché, poi è al governo di Milan, non havia mutà stado.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Fieschi Adorni Joanne Alvisio Fiescho Recho Riviera Brianzona Vintimilia Fin Napoli Santa Croce Como Maximiano Alemania Lyndò Como Clavena Signoria Zenoa Zenoa Milan