Pagina (649/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et cussì per la Signoria fo scripto a Napoli.
     
      Item, al ducha, per lo episcopo traguriense et uno domino Francesco de Rivo vicario di ditto cardinal, esser stà intimà ut supra, et fo scrito a l'orator nostro la Signoria esser di bona mente, et che venendo li provederia di scorta, et lo honorerà assai.
     
      Noto: il ducha di Milan, sdegnato contra il Traulzi, disse multa verba.
     
      De Yspania, come è honorifico e salutifero a la liga romper da ogni parte a Franza.
     
      [1497 01 19]A dì 19 di Roma, di 13. Item da Milan di 4, che 'l ducha havia dito a li oratori fiorentini era contento li fosse restituido Pisa, e che 'l legato scrivesse [450] al papa ch'el scrivi a la Signoria di ciò. E il papa volse l'opinion di oratori, e disse, quanto de Pisa, era bona l'opinion dil ducha, primo: che ritornando fiorentini a la liga non se dubitaria di francesi; secondo li danari la Signoria e ducha spende in Pisa sarà mejo spender in questa turbation francese, e che Ascanio e l'orator yspano laudò questo, et domino Hironimo Sperandeo orator neapolitan. El nostro rispose ut patet.
     
      Item, il papa volea scriver una lettera in Franza. Ascanio disse non notifichasse la causa; l'Yspano e il neapolitano disse di sì; il nostro audivit utrumque opinionies, e Ascanio disse il ducha era in gran spesa e periculo.
     
      In pregadi fo scrito a Roma, che per la praticha dil Vincula, el papa non inquieti el stato dil prefeto; e cussì a Monopoli.
     
      Di Roma, di 16, come il papa coram oratoribus disse, zercha Orsini, che la Signoria non vol siegua, e si duol di le arme trate di Brexa, e volea Paulo Vitelli in le man.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Signoria Napoli Francesco Rivo Signoria Milan Traulzi Yspania Franza Roma Milan Pisa Signoria Pisa Signoria Pisa Ascanio Hironimo Sperandeo Franza Yspano Ascanio Roma Vincula Monopoli Roma Orsini Signoria Brexa Paulo Vitelli