Pagina (127/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di domino Thadeo da la Motella. Vene una lettera, data a San Piero a presso Lignago, dove era alozato. Scrive come era stato a Mantoa e, parlato col signor, qual li ha dito la Signoria mi perde, et esso li havia risposo: "Come signor? non mancha mai la gratia di la mia illustrissima Signoria." Et il marchexe li disse: "Non mi vol dar danari nì titolo." Conclusive tien el non sia per cavalchar per esser messo suso, li qual cosse advisava come bon servidor nostro.
     
      Da l'Abacia di Polesene, di sier Alvixe Bembo podestà nostro. Vene do lettere come a Tresenta erano stà preparati 100 leti per la venuta dil ducha di Ferara, qual si dice veniva su certa diferentia dei confini. Item, come domino Lorenzo Bernardo havia tolto certi tereni de lì, qual caverà gran utilità.
     
      Da Roverè, di sier Nicolò da cha da Pexaro podestà, di 30 octubrio. Come erano zonti in tuto 373 schiopetieri alemani, e dice verà il resto, benché di note sieno facti certi editi non venisseno, per nome dil re di romani. Item, come havia che a dì 29 ditto, la domenega passata a messa, a uno loco qual nomina, per l'arziprete fo ditto a populo che dovesseno pregar Idio per la majestà dil suo re, qual havia abuto una rota dal re di Franza et feno procession. Item, esser venuto in quelle parte uno Sigismondo per nome dil ducha di Milan a far 5000 fanti todeschi; et che il re di romani non vol soi subditi vengino con nui, ma ben contra di nui; et come veniva per nome di esso re al marchexe di Mantoa uno chiamato domino Belim Spego; nomina etiam uno dominio Jorio di Pietrasanta operarsi etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Thadeo Motella San Piero Lignago Mantoa Signoria Signoria Conclusive Abacia Polesene Alvixe Bembo Tresenta Ferara Lorenzo Bernardo Roverè Nicolò Pexaro Idio Franza Sigismondo Milan Mantoa Belim Spego Jorio Pietrasanta