Pagina (219/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, le cosse de lì esser in desordine per la pocha ubidientia sono nei capi, et anche il capitano di le fantarie ne poria haver più, e lui cavalchava con li stratioti. Et quella note partito di la strada che andava a Ligorno, al bastion se ne veneno tutti li stratioti e mai si potè farli ritornar, etc. Sier Piero Duodo sta in leto, non è sinzier di febre; sier Domenego Malipiero vene eri fin in campo e ritornò, et questa note ha habuto un pocheto di febre; domino Jacomo Sovergnam sta malissimo.
     
      Et è da saper, come in la lettera di proveditori, di 17, par haveano tolto ad imprestedo da' citadini da chi 10 et da chi 15 ducati per dar a le zente, perché li danari nostri non erano zonti, et ordinò fusse dato uno carlino per uno, over doi, fino zonzesseno il resto; et che il pagador, a dì 15, partì di Pisa con li stratioti et stete la note fuora, et piantoe l'artilarie al bastion di Stagno, zoè uno cortaldo grosso, do passavolanti grossi, do mezani e alcuni passavolanti, et poi zonte le zente d'arme, volendoli dar la bataja, l'ebeno a pati.
     
      Fono electi per scurtinio in colegio 4 a compir il numero per la lite di brexani, et rimase sier Hironimo Bon, sier Zorzi Pixani dotor e cavalier, sier Marco Dandolo dotor cavalier e sier Michiel Foscari.
     
      Intrò li cai dil consejo di X, et dopo disnar fo consejo di X con zonta, judicio meo per le cosse di [150] domino Marco da Martinengo governador nostro a Pisa, come di lui poi se intenderà.
     
      In quella matina, in quarantia criminal, per el piedar di avogadori di comun, et fo sier Lorenzo di Prioli e compagni, fo preso di retegnir sier Antonio Cocho da Santa Justina, era oficial a le cazude, per haver conzà sul libro di l'oficio, etiam su la bergamena, esser intrà a dì 27, tamen intrò a dì 7, siché azonse 20 zorni, tamen introe in luogo di sier Hironimo Orio che andoe podestà et capitano a Trevixo, et cussì hessendo a Rialto fo fato vegnir a le prexon; li fo dato il colegio et expedito poi.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Ligorno Piero Duodo Domenego Malipiero Jacomo Sovergnam Pisa Stagno Hironimo Bon Zorzi Pixani Marco Dandolo Michiel Foscari Marco Martinengo Pisa Lorenzo Prioli Antonio Cocho Santa Justina Hironimo Orio Trevixo Rialto