Pagina (290/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et haver inteso eri sera el signor Frachasso esser zonto a Borgo San Nicolò, et insieme con Paulo [196] Vitelli erano stati in Popi la sera; etiam esservi zonto Simoneto Bajom con la sua compagnia.
     
      Di Lazaro Grasso, data a Bibiena, a dì 4. Come era ivi zonto a dì 1.° con li provisionati et alemani, datoli il governo per sier Nicolò Foscarini proveditor a Verona; voleva far la mostra; ne mancha, per lui ne manchava pochi, et per esser morto in caxa di Zuam Filippo colateral uno da peste, era partido et havia portato con se li libri.
     
      Da Rimano, di Zorzi Franco secretario, di 8. Come havia mandato in campo gropi 7 di ducati 1000 l'uno per le biave abute da Ravena verso Petra Cutola, et quelle non haveano potuto andar per le aque. Marco di Santi con li canoni era a la Pena con Basilio da la Scuola; sono disperati, è roto 4 ruode che costano assai a reconzarle, né si pol mover ditti canoni per li tempi e pioze. Item, come el canzelier dil signor di Rimano mandato verso Bologna su quel di Cesena esser stà asaltato e quasi morto; prega il signor la Signoria provedi. Item, have danari da Ravena per comprar bovi, et ne havia comprato zercha pera 12; sparagnava li danari di la Signoria, e vol esser neto come è il suo nome franco. El signor era a Coriano e doman sarà lì madona, era a Rimano, con li consejeri. Si racomandava molto a la Signoria nostra. Et Piero Chiarelo esser ritornato capitano di guastatori di padoana et esser andato verso il campo a Bibiena.
     
      Di Ravena, di 9. Non have nulla da Bibiena da 2 dil mexe in qua; dubita per le strade che era rote haver mandato biave a Rimano, et per nostri li fo mandà orzi stera 1000.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Frachasso Borgo San Nicolò Paulo Vitelli Popi Simoneto Bajom Lazaro Grasso Bibiena Nicolò Foscarini Verona Zuam Filippo Rimano Zorzi Franco Ravena Petra Cutola Santi Pena Basilio Scuola Rimano Bologna Cesena Signoria Ravena Signoria Coriano Rimano Signoria Piero Chiarelo Bibiena Ravena Bibiena Rimano