Pagina (558/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et inimici havia fato el bastion e tajà le strade; adeo non si pol più andar per quella via, tamen ne resta un'altra. Dice dil trombeta dil Vitelli venuto; et la lettera di 23 non fu leta, credo fosse qualche trama con Paulo Vitelli, la qual fo leta con li capi di X; et etiam Astor Bajom scrisse una lettera a la Signoria.
     
      Da Dulzigno di sier Piero Nadal conte e capitanio, de 15 novembrio. Zercha Ferisbech sanzacho di Scutari, qual li ha scrito vol venir a parlarli per raxon di certi confini; et par vogli meter novi termini che saria la ruina di Dulzigno, e intravien certo voyvoda.
     
      [372] Et fo leto una poliza, che era uno capitolo di Corfù di 10 zener, per uno da Corfù scrito a sier Andrea Zane da Santa Maria Mater Domini, zercha uno schiavo che uno turcho li dovea portar da Constantinopoli, e dice il Turcho facea grande armata contra re Fedrico; et colui scrive è di Otranto: conclude l'armada turchescha ussirà.
     
      Da Costantinopoli di sier Andrea Griti, data in Pera a dì 20 novembrio. Le cosse di qui piutosto se incalma che altramente, ne la ingieta non vedo vadagno certo; quasi dicat l'armata si facea lentamente e l'ussita sarà dubiosa.
      Et come el magnifico Ferisbei havia mandato una lettera al Signor, con quella li mandò a lui la Signoria nostra; dicendo si provederà, et havendo li malfatori in le man si puniria; et turchi diceano non voria la condition a mantenir bona pace, et crede replicherà lettere; et noviter esso Ferisbei abuto il governo dil paese tenia il Zernovich in Albania.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Vitelli Paulo Vitelli Astor Bajom Signoria Dulzigno Piero Nadal Ferisbech Scutari Dulzigno Corfù Corfù Andrea Zane Santa Maria Mater Domini Constantinopoli Turcho Fedrico Otranto Costantinopoli Andrea Griti Pera Ferisbei Signoria Ferisbei Zernovich Albania