Pagina (575/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      E da poi disnar fo collegio; et li savii si reduseno a consultar, et fo consejo di X simplice. Et consultando una materia, disse sier Ferigo Corner procurator savio dil consejo voleva, come una volta disse sier Andrea Vendramin fo doxe, pesse e vove.
     
      Da Milan di l'orator, di 26. Come quel zorno era venuto a trovarlo domino Francesco Bernardin Visconte et domino Baldisera da Pusterla, per nome dil ducha, dicendo il signor havia auto lettere dil suo orator, è qui, di 20, di la comunication li ha fatto la Signoria nostra zercha Zacharia; et che non sia tenuto in tempo; et il ducha dicea la Signoria nostra haver bona disposition e dava la colpa a' fiorentini che non si risolveano; non manchava da lui, el qual si doleva molto, et era stà pur quello havia fatto far a' fiorentini resti lhoro orator a Ferrara, che lo haveano revochato venendo il marchexe a Venecia, e che per lui non mancheria e havia scrito a Fiorenza. Item, esser zonto lì uno orator de' senesi, si dice vien per la partita dil sig. Antonio Maria per scusarsi etc.
     
      Da Ferrara di Zacharia di Freschi secretario, di 28 hore 4 di note. Come quella matina era zonto lì el cardinal Curzense, va Roma in pressa, vien di Franza; el ducha a cavallo lo andò a visitar a San [383] Zorzi e subito si partì. Item, esser zonte lettere da Fiorenza, da misier Manfreo di Manfrei orator suo, date a dì 26 hore 16, come li diexe li haveano dato risposta, zoè mandato a dirli per misier Francesco Gadi lhoro secretario, et in consonantia scrisseno a domino Antonio Strozi orator lhoro lì a Ferrara, in la qual risposta par la Signoria nostra cerchi l'acordo: ringraciono il ducha di la faticha, ma voriano in scriptis il capitolo di la justicia, e bisognava consulto, et che si haveano messi in esso ducha, et la Signoria cerchava nove cosse: conclusive tute longole.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Ferigo Corner Andrea Vendramin Milan Francesco Bernardin Visconte Baldisera Pusterla Signoria Zacharia Signoria Ferrara Venecia Fiorenza Maria Ferrara Zacharia Freschi Curzense Roma Franza San Zorzi Fiorenza Manfreo Manfrei Francesco Gadi Antonio Strozi Ferrara Signoria Signoria