Pagina (860/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Zercha le decime di legumi e gotoni. Et haver avisi da Costantinopoli, di l'armata fa il Turcho, e crede ussirà 2 nave et 10 galie, et che fo armà 2 galie et 4 fuste con uno ambasador andava al soldam, et inteso la morte dil soldam l'havia fato sorastar; et Caracassam corsaro era zonto con la nave Permarina presa a Costantinopoli, e uno altro con tre fuste, e il Signor turcho a tutti li dà soldo. Item, di la rota abuti turchi in Polana, et esser stà roti 8 over 10 milia per fredo, et esser venuto ivi uno corier con lettere dil sanzacho, si lamenta di Cataro etc.
     
      Da Mestre di sier Andrea Foscarini podestà e capitano, de ozi. Come era venuto ivi uno sguizaro a far comandamento a' soi, erano lì a Mestre, vadino per alcune sue cosse, e quello volea la Signoria.
     
      Da poi disnar fo collegio, et io andai con li compagni a San Zane Polo al bersajo a far li nobeli di do galie sotil.
     
      Et in questa matina, hessendo il collegio per levarsi, vene lettere di Franza di oratori nostri, date a Bles a dì 25 marzo. Come in quel zorno post missam con son di trombeti, campane e fuogi era stà publichà ivi la liga. Et che 'l matrimonio dil ducha di Valentinoes in la fia di monsignor de Libret seguiva; et il re mandava monsignor di Lion in Bertagna a sigilar li capitoli; et il re li disse che sguizari sono persone 30 milia, et quelli di Berna hanno terminà star uno anno in guerra col re di romani, zoè a spacio a spacio una parte prima, poi li altri; et havea expedito a Lion il mandato di bandizar milanesi e zenoesi, e a quelli hanno salvoconduto darli termine mexi 3, il resto la mità ch'è mexe uno e mezo.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Costantinopoli Turcho Caracassam Permarina Costantinopoli Polana Cataro Mestre Andrea Foscarini Mestre Signoria San Zane Polo Franza Bles Valentinoes Libret Lion Bertagna Berna Lion