Pagina (933/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      In questa matina sier Antonio Grimani procurator savio dil consejo et electo capitano zeneral di mar, hessendo reduto tutto il collegio, si levò e disse alcune parole, et aceptoe la capitaniaria di bon animo, e pregò la Signoria lo compiacesse di tre cosse: primo si l'armada dil Turco non ussisse over ritornasse in Streto dovesse vegnir senza altra licentia a disarmar, demum non fusse mandato via si l'armada nostra non era in hordine, terzio cussì come havia dito de armar 10 galie dil suo, così al presente prestava a la Signoria ducati 16 milia, zoè duc. 8000 de presenti et 8000 questo lujo, con questo li fusse fato le obligation segure per il consejo di X di haver li soi danari fin 6 mexi; et cussì il principe li tochò la man, e tutto il collegio si comosse e li tochò la mano pregando Dio acetasse in bona hora, et fo [622] laudato dal principe, et dito si faria quello el dimandava.
     
      Da poi disnar fo collegio. E prima questa matina el collegio si levò a bona hora per andar a S. Thomà a uno sponsalicio di sier Francesco Longo in la fia q. Antonio Marcello q. sier Jacopo, et da poi andar a San Severo a far el per di noze di la fia di sier Hironimo Zorzi el cavalier e orator in Franza in Stefano Trivixam q. sier Domenego.
     
      Et in collegio fo consejato la comissiom di Alvise Sagudino per mandarlo a Ferisbei sanzacho di Scutari, con presente di vesti per ducati 300.
     
      Di Pisa di proveditori, di 6. Come inteso i nimici venivano grossi per meter vituarie in Librafata e nel bastion, et Vicenzo Valier proveditor cavalchoe la note a la volta lhoro con li stratioti e cavalli lizieri, e passono in monte San Juliano e andono verso Lucha, e li homini d'arme e fanti restarono di qua dal monte, tandem niuno vene, et nel ritorno nostri se messeno a corer, con certi stratioti.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Antonio Grimani Signoria Turco Streto Signoria Dio S. Thomà Francesco Longo Marcello Jacopo San Severo Hironimo Zorzi Franza Stefano Trivixam Domenego Alvise Sagudino Ferisbei Scutari Pisa Librafata Vicenzo Valier San Juliano Lucha