Pagina (60/1091)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Vene el retor di scolari di Padoa, di artisti, con domino Marco Gabriel Zerbo dotor, leze a Padoa: quali voriano condur a lezer a Padoa un dotor padoan leze a Ferrara, con fiorini 120 a l'anno, a la lection di filosofia; li fo risposto si meteria la parte.
     
      Da Turin, di Zuam Dolze secretario, di 2. La qual eri sera fo leta nel consejo di X. Come per contraversia de' confini, el signor Constantin fè tuor 400 animali di quelli di Turim, et quelli di Turim reteno 6 persone di quelli di Monferà, unde ditto sig. Constantin mandò lì un orator, et à rimesso a veder la controversia al gran canzelier. Item, misier Zuam Jacomo Triulzi mandò uno misier Janus Fregoso fiol di misier Tomasin che sta a Verona, lì a Turim per questa materia. Et il segretario nostro li par di novo non vadi a sua visitation zà mexi 6. Item, che ditto misier Zuam Jacomo non è in quella gratia con il re come era prima, né si conseja di nulla, et il fiol non ha conduta; et che il ducha di Valentinoes havia auto dal re 100 lanze, et fato di sangue real, et è molto reputà in Franza. Item, esser lettere dil cardinal San Piero in Vincula, di Avignon: come il re era partito da Bles, et dovea venir a Liom. Item, che 'l ducha di Savoja era a Zenoa in zostre et piaceri, come si atendea.
     
      Da Bassan, di sier Alvise Lion podestà et capitano, di 8. In materia dil castel di la Scala. Come non stava il castelam lì, qual è sier Renuzi Piermarin [803] per esser il castello roto bisogneria conzarlo. Item, lauda il castelan, ch'è al Covolo, el qual è da Puovolo, nome Piero de Stechin, et è ben in hordene.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1091

   





Padoa Marco Gabriel Zerbo Padoa Padoa Ferrara Turin Zuam Dolze Constantin Turim Turim Monferà Zuam Jacomo Triulzi Janus Fregoso Tomasin Verona Turim Zuam Jacomo Valentinoes Franza San Piero Vincula Avignon Bles Liom Savoja Zenoa Bassan Alvise Lion Scala Renuzi Piermarin Covolo Puovolo Piero Stechin