Pagina (186/1091)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      In questa matina fo balotà munition per Caodistria et Antivari, castigate le polize per l'hordine nostro, et do page a le zente d'arme vano in Friul quale sarano notà di soto, et ducati 80 da mandar in Caodistria per la custodia di Montona et Castelnovo; et per collegio fo terminato dar a Zuam Griego balestrieri 100.
     
      Vene li do executori sopra le cosse di mar, dicendo li patroni non si potevano expedir, unde, consultato, fu decretà far un mandato che siano serviti a li camerlengi, a conto dil suo, di ducati 1000 l'uno, et quelli manchono a spazar fu sier Giusto Guoro.
     
      Da poi disnar fo collegio; andai dal principe, et aricordai saria buono armar caravele, quale molte sono di qui, et si armeria con pocho, et ditta cossa a soa serenità consonò.
     
      Da Feltre, di sier Mathio Barbaro podestà et capitano, di 4. Haver nova sguizari verso Meram si ritrovavano a Corno mia 30 lontan, et danizavano, et il lhoro campo esser persone 20 milia; et quello dil re di romani, è in Val Venosa, persone 7000.
     
      Di Udene, dil luogotenente. Di haver dato danari al provedador Zanchani zonto lì, qual va a Gradisca per pagar li fanti sono lì, et haver otenuto nel consejo di quelli castelani di spender ducati 200 di danari di la comunità a l'anno de l'intrada lhoro, per reparation di le mure di la terra. Et fo fato questo per aricordo di domino Nicolò Savorgnam; e che li feudatarii, arano li cavali lizieri, dicono sono ubligati tenir, et si poneano in hordine.
     
      [888] Di sier Andrea Zanchani provedador in la Patria, da Udene.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1091

   





Caodistria Antivari Friul Caodistria Montona Castelnovo Zuam Griego Giusto Guoro Feltre Mathio Barbaro Meram Corno Val Venosa Udene Zanchani Gradisca Nicolò Savorgnam Andrea Zanchani Patria Udene