Pagina (233/1091)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      [920] Da Dulzigno, di sier Piero Nadal conte et capitano. Dil zonzer lì dil Sagudino secretario, et come erano venuti oratori di Antivari con gran paura a dimandar ajuto, per esser fra terra, mia 3, intendeno turchi dieno venir lì, dimanda fanti etc.
     
      Da Durazo, di sier Vido Diedo baylo et capitano. Come a Croja esser reduti turchi. El qual bassà haver auto hordine non partirse de lì, dubita etc. È da saper li fo mandà monition.
     
      Da Cataro, di sier Francesco Querini rector et provedador di do. Come feva armar la fusta de lì, et la galia era partita per andar dal zeneral, et havia esso provedador retenute certe caravele lì, stanno con dubito di turchi. Item, quelli di Zupa et la montagna negra si haveano mandà a offerir voler venir sotto la Signoria nostra, dimandano uno capo et custodia da potersi tenir. Item, aricorda li sia mandato le monition richieste. Et dita lettera zonse a dì 16, licet qui per error sia stà posta.
     
      Di Alvixe Sagudino secretario insieme col rector, di 8, da Dulzigno. Come esso secretario era stato in Antivari, et visto non era nulla di munition sta in gran pericolo, et zonto a Dulzigno li hanno mandato legnami per manteleti, voria la Signoria li provedesse. Item, il provedador di Budua voria fanti et munition. Item, mandoe la depositiom di uno explorator già venuto da Constantinopoli, a dì 13, stete do zorni lì, et sier Andrea Griti non era lì per esser stà menato col Signor in Andernopoli, poi in campo; l'armata ancora tutta non era partida, ma si mandava per zornata a Galipoli; et vene do corieri dil Signor a far comandamento all'armata si partisse; et il Signor partito, è in Andernopoli, le zente verso Salonichi, et bilarbei di la Natolia è passato di qua, et unito con il bilarbei di la Grecia.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1091

   





Da Dulzigno Piero Nadal Sagudino Antivari Durazo Vido Diedo Croja Cataro Francesco Querini Zupa Signoria Alvixe Sagudino Dulzigno Antivari Dulzigno Signoria Budua Constantinopoli Andrea Griti Andernopoli Galipoli Andernopoli Salonichi Natolia Grecia