Pagina (825/1091)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, Francesco di Quartieri li ha mandà a dir el marchexe di Mantoa si acorda con misier Zuam Jacomo, e lui vol esser causa dar Imola e Forlì a la Signoria nostra di vuluntà di quella madona.
     
      Di campo, di sier Polo Trivixan el cavalier podestà di Brexa provedador, di 18, a San Martin. Come ha nova dil dar dil castel di Milan, et esser intrà franzosi dentro con 23 baroni, misier Zuam Jacomo ha posto a custodia 100 fanti, li dà ducati 50 milia al castelan e tutte le tapezarie vi sono. Item, è zonto in campo nostro Altobello da Napoli e uno altro contestabele con provisionati 300 di Verona. Item, li spagnoli voriano rameter alcuni di soi non [1334] ha voluto far nulla et avisa dil tutto la Signoria nostra.
     
      Da Caravazo, di sier Zuam Antonio Dandolo provedador, di 19. Come havia spazà le ruine dil castello e trovato 15 corpi morti sotto, e le artilarie come par in uno inventario mandoe. Item, ha di Milan la nova del render dil castello. Item, esser alozati a Cassan cavali 600 de' franzesi, ha mandato a saper etc.
     
      Di Bergamo, di rectori, di 17, 18 et 19. Alcuni avisi mandoe non da conto, e uno disegno di Valtelina, qual de jure dia esser meza nostra per esser di qua di Adda, et il podestà di Roverè li ha scritto il signor Lodovico è a Bolzan dove non si ha fato la fiera, et queli dil loco non lo voleva alozar per la carestia dil viver, e dovea andar a Inspurch, e la raina li preparava alozamenti, e il re di romani si aspectava a Inspurch. Item, in Valtelina era molti todeschi adunati.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1091

   





Francesco Quartieri Mantoa Zuam Jacomo Imola Forlì Signoria Polo Trivixan Brexa San Martin Milan Zuam Jacomo Altobello Napoli Verona Signoria Caravazo Zuam Antonio Dandolo Milan Cassan Bergamo Valtelina Adda Roverè Lodovico Bolzan Inspurch Inspurch Valtelina