Pagina (163/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      El provedador di l'armada ivi non si trova.
     
      Fu posto, per li savij ai ordeni, confinar el capitanio di le galie di ... in galia, a dì ... de l'instante. Et fu presa.
     
      Fu fato 2 sora la reformazion di le decime, in luogo di sier Francesco Bernardo, havia refudà per la età, et sier Lorenzo di Prioli, era intrado sora i atti di sora gastaldi, sier Zorzi Emo, fo cao dil conseio di X, et sier Alvixe Arimondo, fo governador di l'intrade.
     
      [1507 07 14]A dì 14. Fo consejo di X con zonta. Vene sier Cabriel Moro, el cavalier, venuto orator dil re di Ragon, qual si partì di Saona.
     
      [1507 07 15]A dì 15. La matina, ditto sier Cabriel Moro fo in colegio a referir.
     
      Da poi disnar fo pregadi. Et leto le infrascripte letere:
     
      Da Roma, 0 da conto, di 11. Dil zonzer lì uno orator dil re di Ragon, si parte di Napoli, qual al partir dil re fo destinato orator a star a presso la Signoria nostra, di nation cathelano, nominato domino Philippo Feriero, cavalier; et reliqua bona mens pontificis.
     
      Di Germania, di Costanza, di l'orator, di 8. Come, a dì 7, zonse lì domino Camillo de Montibus, stato orator qui, con la risposta. Et scrive sopra questa materia longo, laudato esso orator molto. El qual domino Camillo ritorna; è cosse secrete, ergo etc.
     
      Da Milam, dil secretario. Di le provision [117] fanno francesi. El gran maistro, zonto, manda alcuni milanesi in Franza, per sospeto; fano bastioni, et molte provision per la venuta dil re di romani.
     
      Fo leto le opinion zercha le risposte a li capitoli venuti di Napoli, per le ripresaje; et fo terminato indusiar el zonzer di l'orator, qual di brieve sarà qui.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Francesco Bernardo Lorenzo Prioli Zorzi Emo Alvixe Arimondo Cabriel Moro Ragon Saona Cabriel Moro Roma Ragon Napoli Signoria Philippo Feriero Germania Costanza Camillo Montibus Camillo Milam Franza Napoli