Pagina (192/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
      [1507 08 25]A dì 25. Fo consejo di X. Et fo tolto ordinario in canzelaria Andrea Rosso, è secretario in Spagna. Et non volseno tuor Zuan Piero Stella, fidelissimo olim secretario, qual era stato do anni in exilio a Padoa, et horra compì il bando.
     
      [1507 08 26]A dì 26. Da poi disnar, in colegio, fo terminato: prima, che 'l serenissimo principe, con li oratori et patricij, qual tutti di pregadi fo mandati a invidar, andasse con i piati fino a San Biasio Catoldo contra el conte di Pitiano, capitanio zeneral nostro, el qual, poi à 'uto il stendardo di capitanio, più non è stato a Venecia, et per darli più reputatione. Et li zenthilomeni fonno chiamati a gran consejo, fonno mandati a San Zorzi di Alega. Et cussì il principe fo benissimo acompagnato. Erano li oratori, Franza, Spagna, Hongaria e Ferara, el signor Bortolo d'Alviano et il capitanio di le fantarie etc., et sier Domenego Morexini, procurator, con altri procuratori e primarij citadini. E cussì il principe lo acompagnò fino in camera a la cha' dil marchexe, dove li era preparà l'abitatione e fatoli la cena per quella sera; è con [136] persone 100. Et poi donatoli presenti per zornata etc.
     
      [1507 08 27]A dì 27. La matina fo mandà alcuni patricij per el prefato capitanio, el qual vene in colegio. Questo è stà chiamato ad consulendum zercha il re de romani, volendo vegnir con arme in Italia e sul nostro, quello si havesse a far. Et per colegio fono deputati tre auditori, i qualli dal ditto capitanio, et il signor Bartolameo d'Alviano e il capitanio di le fantarie dovesseno consultar et referir etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Andrea Rosso Spagna Zuan Piero Stella Padoa San Biasio Catoldo Pitiano Venecia San Zorzi Alega Franza Spagna Hongaria Ferara Bortolo Alviano Domenego Morexini Italia Bartolameo Alviano