Pagina (223/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di Spagna, di Andrea Rosso, secretario, date a Santa Maria ..., a dì ... avosto. Avisa esser stà insieme il re e la fiola; la qual fiola è alozata fuora, e il re spesso va da lei a visitarla; la qual fa condur drio il corpo dil re so marito. Item, il ducha di Sibilia, è nimicho dil re, et don Zuam Hemanuel, qualli hanno la rocha di Burgos in le man, a nome dil re don Carlo, fo fradello dil re morto, el qual è in Fiandra; e par il ducha di Alva sia partito dal re malcontento, e unirasse con questi do. Item, il re fa zente, per esser contra questi tre Grandi di Chastiglia. [158] Et come il secretario nostro più volte à dimandato al re la suspension di le ripresaje, perchè le galie di Barbaria fusseno segure in li porti; mai il re à voluto farlo, ma lo mena in longo etc., ut in litteris.
     
      Da Lion, di l'orator nostro. Secretissime. Di coloquij con Roan. Il re è pur a Bles; tien il re di romani vegnirà. Et alia, ut in litteris.
     
      Da Milan. Le cosse di Bologna va pur drio; le zente, per favorir missier Zuane, si prepara versso Piasenza e Pavia, e si tien il re di Franza li dagi favor.
     
      Di Elemagna, da Yspurch, dil secretario. Come l'orator è pur (in) Alla, e il re va a Costanza, Et l'orator scrive, come el cardinal Santa †, legato, è stà parlarli; coloquij abuti insieme. À fento esser venuto a veder far sal in quelle montagne. Item, di la venuta dil re in Italia, tien certo el vegnirà; et zà quelli de certo paese à principiato etc. Et avisa, conclusive, la sua venuta certa.
     
      Di Raspo, di sier Zuan Navaier, capitanio; di Bassan, di sier Hironimo Nani; di Roverè, di sier Zuan Francesco Pixani, et altri lochi nostri.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Spagna Andrea Rosso Santa Maria Sibilia Zuam Hemanuel Burgos Carlo Fiandra Alva Grandi Chastiglia Barbaria Lion Roan Bles Milan Bologna Zuane Piasenza Pavia Franza Elemagna Yspurch Costanza Santa Italia Raspo Zuan Navaier Bassan Hironimo Nani Roverè Zuan Francesco Pixani