Pagina (243/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, a dì 27 nel consejo di X fo etiam preso, con la zonta, di elezer de caetero il baylo et il capitanio e provedador di Corfù per scurtinio et 4 man di eletione, come prima si feva. Et cussì fo fato la proposta di far uno provedador al sal, con questa condition; et rimase sier Alvise Sanudo, è di pregadi, quondam sier Lunardo, mio fradello.
     
      [1507 10 29]A dì 29. Fo pregadi. Et fo leto le infrascripte letere. Et prima:
     
      Di Cataro, di uno canzelier, drizate a sier Alvixe Zen, fo retor lì, la copia di le qual sarano di soto, date a dì ... di questo. Come quel Jachia bassà, andato con exercito contra Sophì, à scrito al turco vadi im persona, perchè dubita, atento tuti seguita Sophì, videlicet li popoli, come si fusse un dio. Item, quelle bande vicine a Cataro tutte è disfornite di zente, et andate di sopra contra Sophì.
     
      Di sier Hironimo Contarini, provedador di l'armada, date a Napoli di Romania. De occur-rentiis etc. E come à fato li stratioti, juxta li mandati, e li manda sopra li arsilij; et che il capitanio e provedador, sier Hironimo Baffo, non à voluto esservi etc., ut in litteris.
     
      Di sier Hironimo Baffo, capitanio e provedador a Napoli di Romania. Scrive mal dil suo collega retor, sier Michiel Memo, qual per li danari li fo mandati da comprar formenti, non à voluto comprarli si non con danno di la Signoria, e compra per lui. Et alia multa; sì che sono a le man. Etiam scrive mal dil provedador di l'armada.
     
      Da Corfù, di sier Zacaria Loredan, capitanio di le galie grosse. Come, juxta i mandati, è zonto lì; e anderà a la volta di ponente per asegurar le galie di Barbaria etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Corfù Alvise Sanudo Lunardo Cataro Alvixe Zen Jachia Sophì Sophì Cataro Sophì Hironimo Contarini Napoli Romania Hironimo Baffo Hironimo Baffo Napoli Romania Michiel Memo Signoria Corfù Zacaria Loredan Barbaria