Pagina (330/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et altri avisi, ut in litteris.
     
      Di Riva, di sier Zorzi Emo, provedador zeneral. Come è stato a Roverè, poi venuto lì; et di adunation di zente non si sente. Item, manda letere di sier Vicenzo Valier, capitanio di Vicenza, stato a li monti a tajar le strade, proveder etc. Etiam lui capitanio scrisse a la Signoria. Item, esso provedador verà a Brentonega.
     
      Di Udene, più letere. Di quelle occorentie. E di l'Alviano et domino Antonio di Pij, è lì; e altre provision fate, e quello intende.
     
      Dil provedador di l'armada, date a Corfù, vechie. 0 da conto. À inteso il signor Sophì esser ritrato di Alidulli etc., ut in litteris.
     
      Et si ave, come li fanti alemani, sono a Bozolo, voriano aver salvo conduto, di ritornar a Trento, da la Signoria nostra.
     
      Fu posto, per li savij di colegio, di scriver a li rectori di Verona e al provedador zeneral, che, dimandando li prefati fanti salvo conduto di ritornar, li lassino passar a 20 al trato e più, senza arme etc., ut in deliberatione. Presa.
     
      Et in questo pregadi etiam fo cazà li papalista. Et fo disputation cercha certa materia si trata, secretissima; non so chi parlasse. Vene zoso pregadi a hore 3 di note, et non expedita la materia; voleano scriver in Franza.
     
      Et quelli di colegio, di veronesi veneno zoso di [231] pregadi, et fonno in camera a colegiarli. Et poi, licentiato el pregadi, restò consejo di X fin hore 5, Et, per monede, fu preso di retegnir sier Piero Trivixan, quondam sier Andrea, da la dreza; et questo se intese, perchè la note, a horre 6, vene li capitanij a caxa di dito sier Piero, et, volendo butar zoso la porta, fo aperti, e zerchono et non lo trovono, perchè era fuor di caxa, ascoso.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Riva Zorzi Emo Roverè Vicenzo Valier Vicenza Signoria Brentonega Udene Alviano Antonio Pij Corfù Sophì Alidulli Bozolo Trento Signoria Verona Franza Piero Trivixan Andrea Piero