Pagina (332/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Fu presa.
     
      [1507 12 11]A dì 11. Fo consejo di X simplice. Et preseno di chiamar sier Piero Trivixan, da la dreza, come dirò di soto.
     
      [1507 12 12]A dì 12. Fo gran consejo, et Jo fui in eletione. Fu facto podestà et capitanio a Rimano sier Zuan Badoer, dotor, cavalier, fo avogador di comun, el qual è orator a Roma; e fu posto parte, per li consieri, che 'l habi termene a risponder giorni 8, poi el [232] sarà ritornato qui. Ave 100 e più di no, 1000 de sì; e fu presa.
     
      La matina, l'orator dil turcho, qual è schiavo di Allì bassà, fo a la Signoria. Ha con lui 2 in compagnia, turchi; et fo acompagnato dai cai di 40 e savij ai ordeni. El qual, in colegio, sentato a presso el principe, presentò la letera di credenza dil signor, in turchesco, dicendo poi el suo signor mandava a saludar la Signoria, et si riportava a quanto diria la letera, poi translatada saria. El principe li fe' bona ciera, e lo fe' acompagnar a caxa, alozato ...
     
      Fo butado, ozi, il sestier di Castello, paga di septembrio 1475.
     
      [1507 12 13]A dì 13, fo el zorno di Santa Lucia. Non fo 0; colegio di savij.
     
      [1507 12 14]A dì 14. Fo consejo di X, con zonta di colegio et altri. E la matina a Rialto fo chiamà, per il consejo di X, sier Piero Trivixan, quondam sier Andrea, da la dreza, incolpado per revelation di cosse di stado, e aver auto comercio con monetarij et speso monede falsse, che in termene di zorni 8 si debi apresentar a li signor' capi dil consejo di X, aliter si procederà contra di lui, la soa absentia non obstante. Item, fo chiamà etiam uno Stefano de Michiel, ch'era spicier a la Zuecha, incolpado per aver speso monede falsse, ut supra.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Piero Trivixan Rimano Zuan Badoer Roma Allì Signoria Signoria Castello Santa Lucia Rialto Piero Trivixan Andrea Stefano Michiel Zuecha