Pagina (361/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      E fo, per pregadi, preso li fosse dà le 3 quarantie. Or l'altro zorno andò: 18 non sinceri, 33 per l'avogador, 41 per il Morexini. Et, questa matina, ditto sier Marin fe' certa oblation, non voler criminalmente andar contra i Pexari etc. Et sier Francesco Orio, non ostante questo, volse mandar la so parte e disputò; e li Pexari aceptò l'oblation. E andò la parte: 4 non sinceri, 33 per l'Orio, et 58 per il Morexini. E questa fo presa.
     
      Fo divulgato in Rialto una nuova notanda. Si dice vien di Mantoa, a Citadela, al signor Pandolfo Malatesta, fo zenero di missier Zuan Bentivoi, li avisava che missier Hanibal Bentivoi, fio di missier Zuane, con zente era intrato in Bologna, e tajà a pezi li Marascoti, ch'è la parte dil papa. Et in circolo di bolognesi diceano, esser stà movesta in Bologna: una parte cridava: Libertà! l'altra: Chiesia! Et che li Marascoti erano fuziti in quel castello, à fato far il papa; la verità scriverò poi.
     
      In questo zorno, da poi disnar, fo consejo di X simplice.
     
      [1508 01 22]A dì 22. La matina se intese, come la sera avanti, hessendo disiolto il consejo di X, se reduse il colegio dil principe, con la Signoria e parte di savij, perhò che, in quel zorno di eri, era alozato qui el general di Humiliati, domino ... di Landriano, fo fradello dil tesorier dil signor Lodovico, qual è foraussito di Milan, homo di gran fazon, sta a presso il re di romani. Et vene come orator di ditto re di romani, con letere credential; et volse audientia, illico zonto. Al qual fo preparato l'habitation a San Zorzi Mazor, per le raxon vechie; et, dicitur, posto barche dil consejo di X, niun li parli.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Morexini Marin Pexari Francesco Orio Pexari Orio Morexini Rialto Mantoa Citadela Pandolfo Malatesta Zuan Bentivoi Hanibal Bentivoi Zuane Bologna Marascoti Bologna Libertà Chiesia Marascoti Signoria Humiliati Landriano Lodovico Milan San Zorzi Mazor