Pagina (467/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, che il capitanio di quelli fanti, nominato ..., qual è todesco, con zercha X cavali volendo venir a la via di 3 Ponti, et che alcuni nostri stratioti è con lui li dete l'incalzo, adeo convene ritornar adrieto. Replicha l'hordine a doman.
     
      Di Vicenza, di sier Piero Barbo, podestà et vice capitanio. Dil zonzer lì in vicentina il conte Bernardim Forte Brazo con la compagnia. Qual vien di veronese, juxta mandata; e lì alozerà.
     
      Di Roverè, di sier Zuan Diedo, provedador, et sier Zuan Francesco Pixani, podestà. Come atendeno a fortifichar; et lì è il capitanio di le fantarie, hanno fato gran repari etc. Di lì 0 sentono, et [326] non dubitano; solum di certe zente adunate, qual si tien vorano andar versso la Valle di Ledro, perchè sono a quella via, ut in litteris.
     
      Di Riva, di sier Marco di Renier. Questo medemo; et dubita di dite zente alemane, ut in litteris.
     
      Di Sallò, di sier Francesco Querini, provedador. Questo aviso medemo, che dubita non si callino per quelle valle, a far danno a la Riviera.
     
      Di sier Zorzi Emo et sier Andrea Griti, provedadori zenerali. Come, inteso l'aviso di Roverè e Riva, hanno mandà certo numero di fanti a Riva e Torbole. Et altre occorentie, ut in litteris.
     
      Di Franza, di sier Antonio Condolmer, orator, date a Burgos, a dì 20. Come il re si mette in hordine et vien a Lion, poi a Milan, achadendo. Coloquij con l'orator nostro e cardinal Roan, ut in litteris.
     
      Di Roma, di sier Zuan Badoer, dotor, cavalier, orator, di 26. Come il papa non va a Hostia, chome havia terminato andar, ma per le presente occorentie hè restato.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Ponti Vicenza Piero Barbo Bernardim Forte Brazo Roverè Zuan Diedo Zuan Francesco Pixani Valle Ledro Riva Marco Renier Sallò Francesco Querini Riviera Zorzi Emo Andrea Griti Roverè Riva Riva Torbole Franza Antonio Condolmer Burgos Lion Milan Roan Roma Zuan Badoer Hostia