Pagina (684/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Contradise sier Andrea Venier preditto; li rispose sier Domenego Trivixan, el cavalier, procurator, savio dil consejo; et poi parlò sier Antonio Trum, el qual messe indusiar a doman, et si atendesse a la expedition di sier Zacaria Contarini, dove andar volesse; et cussì questa fu presa. Et se introno in le oppiniom, dove el dovesse andar, et tutto il colegio messe l'andasse a Riva; et sier Antonio Trun, procurator, et sier Piero Lando, savio a terra ferma, messe l'andasse in Val [475] Sugana. Parlò dito Lando, et li rispose sier Hironimo Capello, savio a terra ferma; et andò le parte, e di largo fo preso l'andasse a Riva e partisse il dì sequente.
     
      [1508 05 17]A dì 17. Fo etiam pregadi, per expedir questa materia di scriver in Franza. Et fo leto queste letere:
     
      Di Trieste, dil Capello, provedador, di 17. Come era ritornato sier Lodovico Querini, con i citadini, andò per le imprese di la cortina di Pover et Sexana. Et cussì quella matina Sexana si havia dato, e dito sier Lodovico li ha fato zurar fideltà, con bon animo, et messo 4 homeni, veri marcheschi, dentro, era con lui; et che dentro di Sexana era et è da 80 homeni da fati. El loco di la cortina de Pover ha tolto termine fin a dì 24 a dar risposta di rendersi; e non si dagando, li vorano aver per forza. Item, esser ritornati de lì li oratori triestini fonno a la Signoria. È stati a visitarlo, con bone parole; et horra, im palazo, convocato il consiglio, numero 40 di principali di la terra, hanno electi X soi oratori a la Signoria nostra, a farli riverentia et alegrarsi de la vitoria, et richieder certe cosse; la nome di qual sono notadi qui avanti.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Andrea Venier Domenego Trivixan Antonio Trum Zacaria Contarini Riva Antonio Trun Piero Lando Val Sugana Lando Hironimo Capello Riva Franza Trieste Capello Lodovico Querini Pover Sexana Sexana Lodovico Sexana Pover Signoria Signoria