Pagina (726/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Le zente sono arivate, parte qui et parte a Monfalcon; et le artellarie, per farle portar, si lieva e va Trieste a levar le barche di Piran; e torneria subito per esser con il provedador Corner, che dia di breve arivar a Monfalcon. Vol polvere, balote, formenti o ver farine e biave di cavalli.
     
      Letera dil dito, di 27, hore 12, in campo a San Zuane de Duino, ricevuta a dì 29, hore 24. Come in hore 4 andò et ritornò, e trovò il provedador Corner partito di Duino. Et volendo andar da lui, esso provedador li scrisse veria a marina. E cussì quella matina era smontato lì a far cargar l'artillarie, con li homeni e maistranze di le galie, et ozi expediria e andaria versso Trieste. Et in questo vene il signor Bortolo, solizitando le zente passi in suso; perhò si provedi presto farine, polvere e balote, che quel erri fo mandà fo pocho al bisogno. Et aspectava li el provedador Corner; e di scalle à scrito al provedador Corner per esser necessarie.
     
      Letera di 28, in galia, importo di Muja, ricevuta a dì 2 mazo, hore 13, per l'armirajo. Come eri compite far cargar l'artilarie, e si non era lui, si haria stentato assai. Vene Jacomo, compagno di stendardo, con el triestino, qual fu subito expedito dal provedador zeneral e da lui. Have letere di Venetia, di 26, che era stà preso tuor l'impresa di Trieste e darla a dito provedador zeneral; dil che à 'uto gran consolation etc.: spera tutto procederà ad vota. E stando lì a San Zuane, sopravene dito provedador, con el qual stete bon spazio, e messeno quel'hordine si conveniva a la expedition.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Monfalcon Trieste Piran Corner Monfalcon San Zuane Duino Corner Duino Trieste Bortolo Corner Corner Muja Jacomo Venetia Trieste San Zuane