Pagina (728/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, post scripta, ricevete le monition o artilarie desiderate, pur si mandi farine, formenti et polvere.
     
      Dil dito ivi, a dì 29 april, hore 14. Come era in quella matina tempo cativo, pur mandò a trovar il signor Bortolo a Porsech, de dove non era mosso, nè si leverà ozi per il tempo, al qual prima scrisse non si poteva discargar l'artilarie dove lui havia ordinà, e li disse uno altro loco più comodo, che per el piano si conduria fino a la terra, che sarà camino mia 2 1/2. El qual signor Bortolo li mandò a dir, doman saria versso Trieste e lì si poneria hordine a tutto; et manda uno di soi bombardieri con letere a la Signoria. Item, manda uno capitolo, di la forteza e sito e utilità di Duino. Aricorda si mandi polvere e balote.
     
      Letera dil dito, ivi, a hore 17, ricevuta a dì 2 mazo, hore 13. Come in quella horra il signor Bortolo è venuto con barcha a galia, e à voluto veder l'artilarie et la polvere, ch'è zercha 1000 barileti. A dito, non esser sufficiente per horre 6; e lui [506] non vol principiar la impresa, se 'l non vede polvere a suficientia, e si scrivi a la Signoria, dicendo la vitoria consiste in le artilarie. Item, desidera do canoni. À scrito per tutto per guastadori e animali da tirar artilarie, maxime in Cao d'Istria.
     
      Letera dil dito, ivi, a dì 2 mazo, hora prima di nocte, et ricevuta a dì 4, hore 12. Come, per l'armirajo, scrisse a dì 29, poi è stà gran vento di buora et mar, che per doy zorni non si ha possuto mostrar la faza al vento, eri sera feze bonaza. Et replicate le letere per l'Histria, erano venuti più di quello il sperava.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Bortolo Porsech Bortolo Trieste Signoria Duino Bortolo Signoria Cao Istria Histria