Pagina (739/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      [513] Letera dil dito, in galia, a presso Pyram, a dì 12 mazo, hore 24. Come scrisse che dovea andar a Monfalcon; et quella notte, volendo levarsi per andar a la dita volta, et andato assa' avanti, li azaffò el vento da ostro sirocho et convene tuor l'altra volta e venir lì a Pyrano. Dove, non molto da poi zonto, li sopravene una letera dil provedador Corner, che non seguiti l'impresa, ma vengi a Trieste. E cussì, con le do galie havia con lui, subito ritorneria a la volta di Trieste; e spera li nimici, adunati a Postoyna, tutti si dissolverano. Voria cavali 300 e fanti 1000, e promete vitoria di Pisim e Fiume, e cussì scrisse a la Signoria; e che fazi ritornar li arsilij, per non esser più bisogno. Doman andarà a Parenzo per meter hordine, che, capitando lì i stratioti, tornino indriedo, e il medesimo scrisse in Cao d'Istria etc.; sì che convien ritornar a Trieste, per esser a l'impeto de i nimici, si venirano, come per la dita letera, auta dil provedador zeneral, appar.
     
      Dil ditto, ivi, a dì 14 mazo, a hore una di nocte, ricevuta a dì 17. Come eri, per non star al pallo, andò versso Cità Nuova et Cervere, per trovar qualche explorator da mandar a Postomia, e in quelle parte di sopra, a saper i progressi de li inimici, come fece per mezo di rectori di Montona et Araspo. Et a marina trovò persone assai di nostri, che ne erano venuti contra con tanta alegreza, judicando dismontasseno per tuor l'impresa di Pisino, qual loco li è molto infesto, e fatoli gran danni, et pur l'altro zorno, sopra quel di Montona.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Letera Pyram Monfalcon Pyrano Corner Trieste Trieste Postoyna Pisim Fiume Signoria Parenzo Cao Istria Trieste Cità Nuova Cervere Postomia Montona Araspo Pisino Montona