Pagina (936/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      A dì 12. Da poi disnar colegio dil sal, et alditi quelli di Pago, cercha i salii danno a la Signoria, et quello dieno aver da l'oficio dil sal.
     
      [1508 10 13]A dì 13. Colegio di savij a dar audientia et consulendum.
     
      [1508 10 14]A dì 14. Fo consejo di X con zonta.
     
      [1508 10 15]A dì 15. Fo gram consejo. Et vene letere da Constantinopoli, di sier Andrea Foscolo, baylo, di [649] 12 septembrio. Avisa, li presoni, sier Marco Orio e compagni, erano conclusa la sua taja in ducati 8000, sì che li caveriano et veriano in questa terra; adeo tutti li soi parenti fonno molto aliegri.
     
      Item, alcune nave di Soria erano zonte qui sora porto.
     
      [1508 10 16]A dì 16. Fo pregadi. Et leto le infrascripte lettere:
     
      Di Cypro, di sier Piero Baxadona, consier, sollo, di X. Avisa la morte dil suo collega sier Piero Loredam da fluxo. Item, di formenti, ut in litteris. Et sier Lorenzo Zustignan, luogotenente, è pur amalato. Item, mandò uno capitolo, auto da sier Andrea Contarini, di sier ..., de 17 avosto, di Baruto. Avisò aver, che il signor Sophì era stà a le man con Alidulli, e amazà 3 fioli, e fugato quello; et altre cosse dil successo di Persia.
     
      Di Andre, di sier Hironimo Contarini, provedador di l'armada. Come era lì con 7 galie. Havia mandà do galie versso Negroponte, a veder quello feva Camallì; ritornate, riporta che 'l stava lì con quelle velle, per segurar navilij vadino in streto, che per caxon di rodiani erano molestati; sì che di Cypro non è da temer. Etiam à aviso, l'arma' dil soldan non sarà altro; et perhò non va in Cypri, ma torneria a Corphù.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Pago Signoria Constantinopoli Andrea Foscolo Marco Orio Soria Cypro Piero Baxadona Avisa Piero Loredam Lorenzo Zustignan Andrea Contarini Baruto Sophì Alidulli Persia Andre Hironimo Contarini Negroponte Camallì Cypro Cypri Corphù