Pagina (1059/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      [1509 02 02]A dì 2, fo il zorno di la Madona. La matina [737] il principe fo a messa in chiesia di San Marco, con l'orator yspano e il senato.
     
      Da poi disnar, hessendo deputato di andar a meter in sedia, il principe, el novo patriarcha a Castello, domino Antonio Contarini, era prior di San Salvador, el qual ozi poi disnar si partì dil suo monasterio, e andoe, con li soi parenti e altri, a Santo Antonio, dove è frati dil suo hordine, e poi vene il principe, con l'orator yspano, alcuni episcopi e il senato, con li piati, a levarlo et lo conduseno a San Piero, dove sentoe patriarcha. Et fu fato una oratione in sua laude per pre' Baptista Egnatio, veneto, homo litterato. El qual patriarcha, a dì 4, domenega, poi si sagrerà.
     
      Da poi, tornato il principe a San Marco, li savij si reduseno in colegio. Et vene letere di Milan e di Cremona.
     
      [1509 02 03]A dì 3. In colegio fo spazà 5 contestabeli per le terre e lochi di Geradada, con fanti 150 l'uno, videlicet questi:
     
      Lodovico di Chaltra a Pizegatom.
      ... Malfato da Padoa a ...
      Marco da Rimano a Crema, con 200 ...
     
     
      Da poi disnar fo pregadi. Et leto le letere di Roma, di 29 et ultimo; e di Milan, el qual secretario 0 havia di Franza.
     
      Fu posto, per i savij, elezer per scurtinio uno provedador dil castel di Cremona, con 4 famegij, con ducati 60 al mese neti etc., ut in parte. Presa: ave 167.
     
      Fu posto, ut supra, suspender per 3 mexi tutti i pagamenti di questa terra, e li danari vengi in la Signoria, ut in parte. Presa: 10 di no.
     
      Fu posto, per i savij medemi, atento le importantissime occorentie presente, elezer de praesenti 3 savij di zonta al colegio, posendo esser electi quelli poriano esser electi questo marzo; et presa.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Madona San Marco Castello Antonio Contarini San Salvador Santo Antonio San Piero Baptista Egnatio San Marco Milan Cremona Geradada Chaltra Pizegatom Padoa Rimano Crema Roma Milan Franza Cremona Signoria