Pagina (1078/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di Cremona, di rectori, di 12. Dil zonzer di sier Mafio Bernardo, quondam sier Beneto, lì; qual andava in Ingaltera con ducati 4000 adosso. E zonto in Savoja, a Santa Maria ..., e inteso le preparation etc., era venuto a Turim, e montato in barcha, per Po è zonto a Napoli (sic). Referisse assa' cosse, come dirò di soto. E per tutto si dice, il roy vien contra la Signoria, et tamen non si vede zente che venga di qua da' monti; et hè stà scontrato oratori dil marchese di Mantoa e dil ducha di Ferara, ut patet in litteris. El qual sier Mafio è restato lì a Cremona, nè sa quello l'habi a far, o tornar a Veniexia o vero andar di longo: aspeta una risposta di Milam.
     
      In colegio fo mandato per tutti li sopracomiti electi, e ordinato vadino ad elezer le sue galie, e deputato quelli andarano sopra le galie bastarde. Sier Zuan Moro, capetanio di dite galie, zà à messo banco, et altri sopracomiti.
     
      Da poi disnar il principe andò contra, con li piati, fino a San Biaxio Catoldo, al conte di Pitiano, capetanio zeneral nostro, et andò l'orator di Ferara, [751] quel di Spagna non andò, et lo acompagnoe fino a l'abitatione deputata a San Stefano. Etiam ozi con lui gionse el signor Bortolo d'Alviano, governator zeneral nostro, et alozò in la sua caxa a San Martim; et doman sarano insieme in colegio. Fo ordinato per la Signoria alcuni zentilomeni, li qual andaseno a levar ditto conte et condurlo, con li piati, a la Signoria in colegio damatina.
     
      [1509 02 15]A dì 15, fo el zuoba di la caza. Da matina vene in colegio el predito capetanio zeneral nostro, acompagnato da ... patricij.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Cremona Mafio Bernardo Beneto Ingaltera Savoja Santa Maria Turim Napoli Signoria Mantoa Ferara Mafio Cremona Veniexia Milam Zuan Moro San Biaxio Catoldo Pitiano Ferara Spagna San Stefano Bortolo Alviano San Martim Signoria Signoria