Pagina (1079/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et era con lui el signor Bortolo d'Alviano, governador zeneral nostro, el qual è venuto, di Padoa in qua, con lui, perchè li andò contra per honorarlo; et cussì questa matina fono insieme in colegio, et il signor Pandolpho Malatesta et domino Antonio Cao di Vacha, conlateral nostro, et è cavalier, porta su la vesta cadena d'oro, e altri soi capi di squadri et homeni da conto. È venuto con 100 persone. Al qual per colegio fo terminà darli ducati 25 al dì, e a l'Alviano ducati 15, per le spexe, fino el starà qui. Or, mandati tutti fuora, restono questi nominati dentro, col colegio, et messeno hordine di mandar 4 savij di colegio a caxa dil predito conte, a consultar di l'impresa, ozi poi manzar. I qual fonno sier Zorzi Corner, el cavalier, licet fusse papalista, et sier Andrea Gritti, savij dil consejo, sier Hironimo Querini, sier Marin Zorzi, dotor, savij a terra ferma; et steteno lì ad consulendum col signor Bortolo d'Alviano et ..., in camera serati, da vesporo fino hore 3 di note.
     
      Et da poi disnar, de more, el principe fo, con li oratori Spagna e Ferara et il senato, a veder la caza e tajar la testa a li porzi e al toro. Fo assaissime persone su la piaza e maschare, perhò che, a dì ..., nel consejo di X fo preso si poteseno tutti mascharar per questi zorni, non portando arme, nè mascharandose femine etc.
     
      È da saper, eri l'orator yspano non volse andar, con il principe, contra il conte, in li piati, per causa di prescidentia; vi andò ben l'orator di Ferara. E messe per ozi il conte di sopra.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Bortolo Alviano Padoa Pandolpho Malatesta Antonio Cao Vacha Alviano Zorzi Corner Andrea Gritti Hironimo Querini Marin Zorzi Bortolo Alviano Spagna Ferara Ferara